lördag 22 februari 2014

Welcome to Moscow!

Hej,

Nu är jag tillbaka igen. Denna gång har jag använt de fina stämplarna från Magnolia som jag vann i Debbie Dolphins New Year Givaway. Jag har färglagt Tilda with Vintage Outfit till framsidan av kortet och till insidan har jag använt Miss Dorothy och Elephant Show Tilda

Jag ska ge kortet till mina svärföräldrar som äntligen har bokat en resa till Moskva (de har pratat om det i flera år nu). De har till och med biljetter till cirkusen - så himla perfekt, eller hur!

Jag kommer att delta i följande tävlingar med detta kort:


Jag kämpar och kämpar med fotograferingen....följande bilder blev mer rättvisande....






Tack för att ni tittade in och ha en skön helg.
Kram Lisa

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Wow, vilket fantastiskt kort, det är så mycket att titta på med alla fina dekorationer och detaljer, kul också att göra ett kort till ett speciellt tillfälle som detta. Tack för att du deltar hos Fashionista Magnolia and More Challenge denna gång!
Kram Charlotte

Audhild sa...

Nydelig kort! Flotte farger, og masse spennende detaljer:-)

Jay sa...

Wow!!! This is amazing honey, such a stunning and well thought out design too, I love the quirky wording and your beautiful flowers and die cuts, just beautiful!!!!!!!!
Thank you so much for sharing your creation with us at Fashionista Magnolia and more, this time around and good luck with the challenge honey. Cuddles Jay xxx

Chantal sa...

What a stunning and gorgeous card with such great details! Love it!!! Thank you for joining our challenge at Time for Magnolia – Tilda only and good luck! Hugs, Chantal

Karin sa...

Gorgeous, love all the details!
Thanks for joining us at Fashionista. Hugs Karin