söndag 10 augusti 2014

Kenny K Challenge #177 - Music

Hallå där, länge sedan jag kom med ett inlägg nu! Har dock inte varit helt pyssellös trots hettan vi haft.

Kortet jag visar idag har jag gjort till en utmaning som Kenny K´s Krafty Krew har. Temat är musik. 

Hade svårt först att välja stämpel, då jag har ganska många som passar in i temat, men när jag kom på att jag skulle använda Tim Holtz die med vingarna (som har legat i lådan väldigt länge utan att användas) så föll valet på Star. Hon är en härlig rockbrud som jag tycker passar bra med ett par rockiga vingar i "metall". Gillar henne skarpt.

Superfina papper från K-Design.

Med det här kortet kommer jag att delta i Kenny K´s Krafty Krew Challenge #177 Music






Tack för att ni tittade in hos mig.
Kram Lisa

1 kommentar:

Annette sa...

WOW...igen Lisa! Ännu ett fantastiskt kort! Visst är hon cool, Star! Gillar skarpt dina detaljer och dina lager på lager kreationer. Favoriterna är nog noterna, vingarna och gitarrhänget!
Tack för att du vill dela med dig och att du deltar i vår utmaning hos KennyK!
Kram Annette
Team A(ll That)